Natálie Jochimová

Bakalářská práce

Product placement v české seriálové tvorbě na příkladu televize Nova

Product Placement in Czech Television Series Production Demonstrated on the Nova TV Channel
Anotace:
Bakalářská práce na téma Product placement v české seriálové tvorbě na příkladu televize Nova se zaměřuje na použití marketingového nástroje product placementu, který je definován jako umístění produktů do audiovizuálních děl. Cílem bakalářské práce je na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu analyzovat vnímání product placementu diváky, na příkladu konkrétní televizní stanice Nova zhodnotit …více
Abstract:
The Bachelor's Thesis on the topic of Product Placement in Czech Television Series Production Demonstrated on the Nova TV Channel is focused on the use of product placement, defined as a placement of products in audio-visual works, as a marketing tool. This Bachelor's Thesis aims to analyse perception of product placement by the audience, based on qualitative and quantitative research, demonstrated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Jan Hanzlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42649