Monika Nárožná

Master's thesis

Návrh strategie na základě analýzy firmy Project Education

Proposal of a Strategy Based on an Analysis of the Company Project Education
Abstract:
Podmínky na trhu se neustále mění. Firmy se snaží poskytovat co nejlepší výrobky a služby, být konkurenceschopné a dlouhodobě udržitelné. Na trh neustále přicházejí nové firmy, které konkurují těm dosavadním. Zákazníci poptávají kvalitní výrobky a služby a chtějí si splnit přání. A to je velkou výzvou pro strategické řízení podniku, které musí na podněty z externího prostředí efektivně reagovat a navrhnout …more
Abstract:
Market conditions are constantly changing. Enterprises try to furnish the best products and services, to be competitive and sustainable. Constantly new businesses are coming to the market which compete the existing ones. Customers demand quality products and services and want to fulfil their wishes. And it is a big challenge for a company's strategic management which must respond efficiently to stimuli …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 11. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 9. 2015
  • Supervisor: Inka Neumaierová
  • Reader: Radek Hanuš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/47936