Založení elektronického obchodu s módními doplňky a oblečením – Bc. Kristýna Stroková
Bc. Kristýna Stroková
Master's thesis
Založení elektronického obchodu s módními doplňky a oblečením
The establishment of E-commerce with Fashion Accessories and Clothing
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na internetový obchod s oblečením a módními doplňky a jeho posouzení z hlediska realizovatelnosti. První část práce je věnována teoretickým východiskům, která se vztahují k problematice elektronického obchodování. V druhé části je zpracován podnikatelský plán na založení společnosti KS Móda, s.r.o., která bude provozovat internetový …viacAbstract:
The main objective of this thesis is to develop a business plan for an online shop with clothing and fashion accessories, and its assessment in terms of feasibility. The first part is devoted to theoretical resources that relate to the topic of electronic commerce. The second part contains a business plan for the establishment of KS Móda, s.r.o., which will trade on the internet under domain ks-moda …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mtvnj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické podnikání.
František Menclík -
Podnikatelský plán v oblasti elektronického podnikání
Kateřina Kukrechtová -
Elektronické nakupování v České republice
Ondřej Mádr -
Možnosti užití e-bankovnictví v elektronickém podnikání
Martina Čičatková -
Model plateb elektronického podnikání
Martina Čičatková -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Elektronické nakupování v podmínkách ČR
Huu Hoa Nguyen -
Porovnání eshopů a jejich vhodnosti pro podnikání a možnosti online propagace
Andrej Čubirka