Valérie Dědková

Bakalářská práce

Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod

Digital marketing and its use for specific online shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingovou propagací elektronického obchodu, a to sice obchodu FRUTIKO international s. r. o. Cílem práce je provést ana-lýzu elektronického obchodu, zejména jeho ekonomických ukazatelů a navrhnout doporučení při propagaci obdobným elektronickým obchodům. Práce se rozděluje do šesti kapitol. První kapitola objasňuje základy marketingu. Druhá kapitola je věnována …více
Abstract:
The Bachelor’s thesis deals with digital marketing advertisement of an online shop FRUTIKO international s. r. o. The key objective is to do the analysis of the e-shop especially its economic indicators and to submit recommendations in advertisement for similar e-shops. The thesis is divided into six chapters. First chapter clarifies basics of marketing. Second chapter is dedicated to the internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 5. 2019
  • Vedoucí: Jiří Přibil
  • Oponent: Daria Gunina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76809