Ing. Petra Rybárová

Bakalářská práce

Plánování reklamní kampaně marketingové firmy

Advertsing Campaign Planning of Marketing Company
Anotace:
Tato práce je zaměřena na plánování kontroverzní reklamní kampaně „Nemyslíš – zaplatíš!“, která přišla do povědomí občanů půl roku poté, co byl vládou představen dopravní čtyřlístek. Kampaň pro Ministerstvo dopravy připravila společnost Euro RSCG. V práci jsou řešeny hlavní složky plánování reklamní kampaně jako reklamní plán, mediální plán, rozpočet a public relations. Cílem této práce je s využitím …více
Abstract:
This bachelor’s thesis is aimed at planning the controversial commercial campaign „Nemyslíš – zaplatíš!”. This campaign became famous half a year after the government introduced the traffic quarter foil. The Traffic Department campaign was prepared by Euro RSCG. This project deals with the main aspects of commercial campaign planning. Aspects such as advertisement plan, media plan, budget and public …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Došlý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní