Ing. Petra Rybárová

Bachelor's thesis

Plánování reklamní kampaně marketingové firmy

Advertsing Campaign Planning of Marketing Company
Abstract:
Tato práce je zaměřena na plánování kontroverzní reklamní kampaně „Nemyslíš – zaplatíš!“, která přišla do povědomí občanů půl roku poté, co byl vládou představen dopravní čtyřlístek. Kampaň pro Ministerstvo dopravy připravila společnost Euro RSCG. V práci jsou řešeny hlavní složky plánování reklamní kampaně jako reklamní plán, mediální plán, rozpočet a public relations. Cílem této práce je s využitím …more
Abstract:
This bachelor’s thesis is aimed at planning the controversial commercial campaign „Nemyslíš – zaplatíš!”. This campaign became famous half a year after the government introduced the traffic quarter foil. The Traffic Department campaign was prepared by Euro RSCG. This project deals with the main aspects of commercial campaign planning. Aspects such as advertisement plan, media plan, budget and public …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
  • Reader: Ing. Jiří Došlý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní