Plánování reklamní kampaně marketingové firmy – Ing. Petra Rybárová
Ing. Petra Rybárová
Bakalářská práce
Plánování reklamní kampaně marketingové firmy
Advertsing Campaign Planning of Marketing Company
Anotace:
Tato práce je zaměřena na plánování kontroverzní reklamní kampaně „Nemyslíš – zaplatíš!“, která přišla do povědomí občanů půl roku poté, co byl vládou představen dopravní čtyřlístek. Kampaň pro Ministerstvo dopravy připravila společnost Euro RSCG. V práci jsou řešeny hlavní složky plánování reklamní kampaně jako reklamní plán, mediální plán, rozpočet a public relations. Cílem této práce je s využitím …víceAbstract:
This bachelor’s thesis is aimed at planning the controversial commercial campaign „Nemyslíš – zaplatíš!”. This campaign became famous half a year after the government introduced the traffic quarter foil. The Traffic Department campaign was prepared by Euro RSCG. This project deals with the main aspects of commercial campaign planning. Aspects such as advertisement plan, media plan, budget and public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hleky/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Došlý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Komunikační strategie v oblasti péče o zdraví
Petra Mikulcová -
Komunikační strategie společnosti LASSELSBERGER, s.r.o. v roce 2010
Pavla Nováková -
Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.
Iveta Brázdilová -
Právo v public relations
Lucie Krausová -
Public relations ekologických neziskových organizací
Hana Slabinová -
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
Julie Hrabánková -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková