Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu fakultní učitelky – Bc. Kristýna Žádníková
Bc. Kristýna Žádníková
Diplomová práce
Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu fakultní učitelky
Practical Training of Preschool Education Students from the Viewpoint of Mentor Teachers
Anotace:
Předkládaná diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pregraduální přípravy učitelů, jejich osobnosti a kompetencí, systém pedagogických praxí a fakultního učitele, jakožto důležitou osobu při realizaci praktického výcviku studentů. Empirická část, která byla realizována metodami focus group a polostrukturovanými rozhovory, si klade za cíl zjistit pohled …víceAbstract:
The presented master thesis has a theoretical-empirical character. The theoretical part focuses on defining the undergraduate training of teachers, their personality and competences, the system of pedagogical practices and the faculty teacher as an important person in the implementation of practical training of students. The empirical part, which was carried out using focus group methods and semi-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽÁDNÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu fakultní učitelky}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/8lyvfy/.
Jak správně citovat práci
Žádníková, Kristýna. Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu fakultní učitelky. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Nová podoba praxí v pregraduální přípravě učitelů
Vendula MAHROVÁ -
Rozvoj kompetencí budoucích učitelů ke spolupráci s dalšími aktéry edukačního procesu v rámci pregraduální přípravy
Simona LEŠKOVÁ -
Pregraduální příprava a vstup do profese z pohledu začínajícího učitele
Monika Klušáková -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Pregraduální příprava učitelů primární školy na PdF MU
Pavla Chytrá -
Pregraduální příprava učitelů primárního vzdělávání, zaměřená na dramatickou výchovu
Věra Kotková -
Srovnávací analýza podílu a struktury psychologické výuky v rámci pregraduální přípravy učitelů ve světě
Daniel NAM -
Možnosti pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ v oblasti zvládání kázeňských problémů žáků
Natálie ŠŤÁVOVÁ