Desktopová aplikace na platformě Java pro analýzu dat v oblasti e-sportu – František Bláha
František Bláha
Bakalářská práce
Desktopová aplikace na platformě Java pro analýzu dat v oblasti e-sportu
Desktop Java application for data analysis in e-sport
Anotace:
Tato práce představuje aplikaci v jazyce Java, vyvinutou v prostředí IntelliJ IDEA, která má pomáhat trenérům a analytikům hry League of Legends při přípravě na zápasy. Aplikace zefektivňuje proces automatizovaným získáváním, ukládáním a zpracováním dat z několika externích zdrojů, včetně herních statistik, metrik výkonnosti hráčů a historických dat ze zápasů. Analýzou těchto informací aplikace generuje …víceAbstract:
This thesis introduces a Java-based application, developed in IntelliJ IDEA, designed to assist League of Legends coaches and analysts in match preparation. The application streamlines the process by automating data acquisition, storage, and processing from multiple external sources, including in-game statistics, player performance metrics, and historical match data. By analyzing this information, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14088
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2023
- Vedoucí: Mgr. Vojtěch Vorel, Ph.D.
- Oponent: Ing. Karel Malý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLÁHA, František. \textit{Desktopová aplikace na platformě Java pro analýzu dat v oblasti e-sportu}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/8m710h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
UI Specification of League of Legends spectator mode for Smart TV
Konstantin Mikheev -
UI Specification of League of Legends spectator mode for Smart TV
Konstantin Mikheev -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 8m710h 8m710h/7
1. 6. 2023
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023