Content Marketing in small and medium corporation – Bc. Hripsime Zohrabyan
Bc. Hripsime Zohrabyan
Bakalářská práce
Content Marketing in small and medium corporation
Content Marketing in small and medium corporation
Abstract:
The thesis studies Content Marketing, which is about creating an audience-focused content derived from the clients’ needs and requirements, which the company learns about by actively listening to them. The main aim of Content Marketing is to incorporate storytelling in all parts of its marketing strategy while focusing on owning media, not renting it, in contrast to traditional advertising. Blog posts …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qm2n7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Content marketing strategy in business
Karina Mysina -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova