Bc. Hripsime Zohrabyan

Bakalářská práce

Content Marketing in small and medium corporation

Content Marketing in small and medium corporation
Abstract:
The thesis studies Content Marketing, which is about creating an audience-focused content derived from the clients’ needs and requirements, which the company learns about by actively listening to them. The main aim of Content Marketing is to incorporate storytelling in all parts of its marketing strategy while focusing on owning media, not renting it, in contrast to traditional advertising. Blog posts …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication