Vyhodnocení vlivu změny konceptu prodejny na zákazníka – Tereza Opatřilová
Tereza Opatřilová
Bakalářská práce
Vyhodnocení vlivu změny konceptu prodejny na zákazníka
Evaluating Influence of Store Concept Change on Customer
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na reakci zákazníků na změny konceptu prodejen obchodního řetězce. S reakcí na změny se pojí spokojenost zákazníka, která je v tomto případě velice užitečným ukazatelem. Změna konceptu je pro obchodní řetězec proces, při kterém mění buď to celou strategii prodeje, nebo zavádí menší projekty. Cílem těchto menších konceptů je zákazníkům přinést něco nového, co zlepší …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the reaction of customers to the changes of the chain stores. The response to change is linked to customer contentment, which is a very useful indicator in this case. Changing the concept is a chain store process in which it changes either the entire sales strategy or introduces smaller projects. The aim of these smaller concepts is to bring something new to the customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/138706
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2019
- Vedoucí: Josef Kašík
- Oponent: Gabriela Skotnicová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků obchodního řetězce
Jitka Roušalová -
Stres a pracovní motivace u zaměstnanců obchodního řetězce
Petra HRSTKOVÁ