Inkluzivní vzdělávání a role asistenta pedagoga – Sylva SAUEROVÁ
Sylva SAUEROVÁ
Diplomová práce
Inkluzivní vzdělávání a role asistenta pedagoga
Inclusive education and the role of a teaching assistant
Anotace:
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním a rolí asistenta pedagoga. Teoretická část práce objasňuje termín inkluze. Dále vymezuje pojem asistent pedagoga. Zaměřuje se na osoby se zrakovým postižením a na osoby s oslabením kognitivního výkonu. Praktická část je tvořena ze dvou kapitol. V první kapitole nalezneme cíle a metodologii výzkumného šetření. Další kapitola je tvořena dvěma případovými …víceAbstract:
The diploma thesis deals with inclusive education and the role of a teaching assistant. The theoretical part of the thesis clarifies the term inclusion. It also defines the term teaching assistant. It focuses on people with visual disabilities and cognitive disadvantage. The practical part consist of two chapters. In the first chapter we will find the objectives and methodology of the research survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAUEROVÁ, Sylva. Inkluzivní vzdělávání a role asistenta pedagoga. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s oslabením kognitivního výkonu na středních školách
Aneta Bařinková -
Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu
Kateřina KLUSOŇOVÁ -
Žák s oslabením kognitivního výkonu s přihlédnutím k výuce českého jazyka
Lenka HORNÍKOVÁ -
Asistent pedagoga u žáků se zrakovým postižením
Hana Pavelková -
Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením
Tereza HYBLOVÁ -
Asistent pedagoga ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Anna Kaiserová -
Asistent pedagoga v edukačním procesu
Zdeňka Musilová -
Diagnostiky školní třídy z pohledu asistenta pedagoga: případová studie s prvky implementace do praxe
Marek Mynařík
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 4. 2022