Strategie call centra zaměřená na zvyšování kvality a výkonnosti – Ing. Helena Hnátková
Ing. Helena Hnátková
Bachelor's thesis
Strategie call centra zaměřená na zvyšování kvality a výkonnosti
Policy of call center target the escalation on qualities and efficiency
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na vytvoření strategie na zvýšení kvality poskytovaných služeb zákazníků a výkonnosti zaměstnanců v kontaktním centru Eficia Praha, s.r.o. V teoretické části mé práce jsem popsala činnosti v call centru, organizační strukturu a využívané strategie call center pro poskytování kvalitních služeb a výkonnosti zaměstnanců. V praktické části mé práce jsem na základě …moreAbstract:
In my barchelor thessis I targeted to make strategy for higher quality rendition of servises for customers and efficiency employees in contact center Eficia Praha,s.r.o. In teoretical part of my work I described activities in call center, organization structure and exploited policy for redition quality services and efficiency emloyees. In practis part of my work I made strategy based on situation analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zkccg/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
Grocholová Grocholová -
Hodnocení zaměstnanců call centra finanční instituce XY
Helena Čikošová -
Systém hodnocení pracovníků call centra
Aleš Ventura -
Fluktuace v call centru
Anna Skoupá -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková -
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
Oleg Gerasimov -
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
Petra Krpatová -
Hodnocení výkonu pracovníků call centra
Václav Míček