Ing. Helena Hnátková

Bachelor's thesis

Strategie call centra zaměřená na zvyšování kvality a výkonnosti

Policy of call center target the escalation on qualities and efficiency
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na vytvoření strategie na zvýšení kvality poskytovaných služeb zákazníků a výkonnosti zaměstnanců v kontaktním centru Eficia Praha, s.r.o. V teoretické části mé práce jsem popsala činnosti v call centru, organizační strukturu a využívané strategie call center pro poskytování kvalitních služeb a výkonnosti zaměstnanců. V praktické části mé práce jsem na základě …more
Abstract:
In my barchelor thessis I targeted to make strategy for higher quality rendition of servises for customers and efficiency employees in contact center Eficia Praha,s.r.o. In teoretical part of my work I described activities in call center, organization structure and exploited policy for redition quality services and efficiency emloyees. In practis part of my work I made strategy based on situation analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní