Strategie call centra zaměřená na zvyšování kvality a výkonnosti – Ing. Helena Hnátková
Ing. Helena Hnátková
Bakalářská práce
Strategie call centra zaměřená na zvyšování kvality a výkonnosti
Policy of call center target the escalation on qualities and efficiency
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na vytvoření strategie na zvýšení kvality poskytovaných služeb zákazníků a výkonnosti zaměstnanců v kontaktním centru Eficia Praha, s.r.o. V teoretické části mé práce jsem popsala činnosti v call centru, organizační strukturu a využívané strategie call center pro poskytování kvalitních služeb a výkonnosti zaměstnanců. V praktické části mé práce jsem na základě …víceAbstract:
In my barchelor thessis I targeted to make strategy for higher quality rendition of servises for customers and efficiency employees in contact center Eficia Praha,s.r.o. In teoretical part of my work I described activities in call center, organization structure and exploited policy for redition quality services and efficiency emloyees. In practis part of my work I made strategy based on situation analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zkccg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
Grocholová Grocholová -
Hodnocení zaměstnanců call centra finanční instituce XY
Helena Čikošová -
Hodnocení zaměstnanců call centra finanční instituce XY
Helena Čikošová -
Systém hodnocení pracovníků call centra
Aleš Ventura -
Fluktuace v call centru
Anna Skoupá -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková -
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
Oleg Gerasimov -
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
Petra Krpatová