Adéla Krejčová

Bakalářská práce

Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s.

Evaluation of Customer Satisfaction in Lidl Czech Republic v.o.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s. na pobočce v Jihlavě. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se maloobchodu, nákupního chování spotřebitelů, spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. V praktické části je popsána vybraná společnost Lidl Česká republika v.o.s. Jsou využity analýzy PESTLE a SWOT a je realizováno dotazníkové …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.