Komercionalizace neziskových organizací. – Bc. Jiří Mičánek
Bc. Jiří Mičánek
Diplomová práce
Komercionalizace neziskových organizací.
Commercialization of NPOs.
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Komercionalizace neziskových organizací“ se zabývá motivací nestátních neziskových organizací ke komerčním aktivitám. Cílem diplomové práce je teoreticky vymezit a empiricky ověřit faktory explicitně ovlivňující motivaci nestátních neziskových organizací ke komerčním aktivitám ve vztahu k jejich rozsahu a příjmům z nich plynoucím v podmínkách České republiky. V práci je vymezeno …víceAbstract:
The diploma thesis entitled “Commercialization of NPOs” deals with the motivation of nonprofit organizations to providing commercial activities. The aim of the thesis is to define and to empirically prove factors that may explicitly influence the motivation of NPOs to commercial activities in relation to their scope as well as to the share on nonprofits´ funding in the Czech Republic. The thesis provides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lsuvu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Gabriela Vaceková, PhD.
- Oponent: Ing. Mária Murray Svidroňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Gender-based discrimination in the nonprofit sector. Are nonprofit organizations hypocritical?
Pavol Bebjak -
Revenue mix of nonprofit organizations. Evidence from France.
Hanna Mykytyn -
Neziskový sektor v ekonomické teorii.
Jana Pospíšilová -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Markéta Lorencová -
Role a postavení Public relations v komerčním a neziskovém sektoru
Tomáš Kocian -
Role a postavení Public Relations v komerčním a neziskovém sektoru
Monika Kofroňová -
Motivace zaměstnanců ve státním sektoru se zaměřením na nefinanční nástroje motivace
Lenka Ondřichová