Pavel Tesař

Master's thesis

Analýza procesu reklamace a implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality ve vybrané organizaci

Analysis of the complaint process and implementation of quality control and improvement tools in chosen organization
Abstract:
Podstatou této diplomové práce je realizace analýzy a zhodnocení reklamačního procesu vybrané organizace působící v automobilovém průmyslu. Aplikací nástojů řízení a zvyšování kvality jsou identifikovány příčiny neefektivnosti procesu a vysokého počtu zákaznických reklamací. Diplomová práce poskytuje návrh způsobu implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality v praxi využitelného ke snížení celkového …more
Abstract:
The essence of this diploma thesis is the implementation of the analysis and evaluation of the complaint process of chosen organizations in the automotive industry. Using quality control and improvement tools, root causes of ineffectiveness of the process and the high number of customer complaints are identified. Diploma thesis provides a designed method of implementation of quality control and improvement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2010
  • Supervisor: Ondřej Hykš
  • Reader: Jan Malý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21324