Pavel Tesař

Diplomová práce

Analýza procesu reklamace a implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality ve vybrané organizaci

Analysis of the complaint process and implementation of quality control and improvement tools in chosen organization
Anotace:
Podstatou této diplomové práce je realizace analýzy a zhodnocení reklamačního procesu vybrané organizace působící v automobilovém průmyslu. Aplikací nástojů řízení a zvyšování kvality jsou identifikovány příčiny neefektivnosti procesu a vysokého počtu zákaznických reklamací. Diplomová práce poskytuje návrh způsobu implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality v praxi využitelného ke snížení celkového …více
Abstract:
The essence of this diploma thesis is the implementation of the analysis and evaluation of the complaint process of chosen organizations in the automotive industry. Using quality control and improvement tools, root causes of ineffectiveness of the process and the high number of customer complaints are identified. Diploma thesis provides a designed method of implementation of quality control and improvement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: Ondřej Hykš
  • Oponent: Jan Malý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21324