Vizualizace a její využití v edukaci hudební výchovy u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální – Bc. Radka Kamýčková
Bc. Radka Kamýčková
Diplomová práce
Vizualizace a její využití v edukaci hudební výchovy u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Visualization of Music in education for pupils with autistic spectrum disorders at primary special school.
Anotace:
Cílem výzkumného šetření s názvem Vizualizace a její využití v edukaci hudební výchovy u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální je zjistit, do jaké míry může vizualizace v hudební výchově ovlivnit a obohatit kognitivní funkce žáků s PAS pomocí obrázkového zpěvníku, vytvořeného pro potřeby žáků v základní škole speciální a který je součástí přílohy. Vymezuje všechny pojmy týkající …víceAbstract:
The aim of the research entitled Visualization of Music in Education for Pupils with Autistic Spectrum Disorders (ASD) at primary special school is to determine how much the visualization in music education using pictorial Songbook affects cognitive functions and enriches pupils with ASD. The pictorial Songbook was created for the needs of pupils in primary special school and it is part of the Annex …víceKlíčová slova
Poruchy autistického spektra autismus strukturované učení vizualizace triáda postižení diagnostika deficity chování základní škola speciální hudební výchova kognitivní schopnosti. Autistic Spectrum Disorders autism dignostics behavioural deficits triad involvement primary special school music education cognitive abilities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lf10n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAMÝČKOVÁ, Radka. \textit{Vizualizace a její využití v edukaci hudební výchovy u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/8mwx6v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Spectrum of systemic disorders in myotonic dystrophy
Olesja Parmová -
Surfaces of (Post)postmodernism: David Foster Wallace and Autism Spectrum Disorders
Krištof Anetta -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Komparace prezenční a distanční výuky žáků s poruchami autistického spektra na vybrané základní škole
Natálie Hubatková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra ve speciálních základních školách v Praze
Michaela Čvančarová