Vnímání reklamy v jednotlivých médiích – Ing. Lucie Nápravníková
Ing. Lucie Nápravníková
Bachelor's thesis
Vnímání reklamy v jednotlivých médiích
Perception of Advertising in Various Media
Abstract:
Bakalářská práce „Vnímání reklamy v jednotlivých médiích“ se zabývá postojem reklamy v jednotlivých médiích a vztahu k nim. Je tedy důležité zjistit pohled na reklamu a média a jejich vzájemné propojení tak, aby spotřebitel vnímal reklamu co nejpozitivněji. Teoretická část práce se zaměřuje na podrobný popis reklamy a jednotlivých médií. Zde jsou rozebrána média od klasických až po moderní a v současnosti …moreAbstract:
The Bachelor Thesis “Perception of Advertising in Various Media“ deals with the approach of advertising in various media, and relationship with them. It is therefore important to find out a view of advertising and media and their interconnection, so that a consumer perceive advertising as the most positive. The theoretical part focuses on the detailed description of advertising and various media. There …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/msbat/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: Ing. Renata Chudáčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Filip Rakovan -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant