Ing. Lucie Nápravníková

Bachelor's thesis

Vnímání reklamy v jednotlivých médiích

Perception of Advertising in Various Media
Abstract:
Bakalářská práce „Vnímání reklamy v jednotlivých médiích“ se zabývá postojem reklamy v jednotlivých médiích a vztahu k nim. Je tedy důležité zjistit pohled na reklamu a média a jejich vzájemné propojení tak, aby spotřebitel vnímal reklamu co nejpozitivněji. Teoretická část práce se zaměřuje na podrobný popis reklamy a jednotlivých médií. Zde jsou rozebrána média od klasických až po moderní a v současnosti …more
Abstract:
The Bachelor Thesis “Perception of Advertising in Various Media“ deals with the approach of advertising in various media, and relationship with them. It is therefore important to find out a view of advertising and media and their interconnection, so that a consumer perceive advertising as the most positive. The theoretical part focuses on the detailed description of advertising and various media. There …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
  • Reader: Ing. Renata Chudáčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní