Branding – its history and new challenges – Bc. Eliška Veselá
Bc. Eliška Veselá
Diplomová práce
Branding – its history and new challenges
Branding – its history and new challenges
Abstract:
The subject of this Diploma Thesis is to define terms, which are related to the branding problematics and their following application. The Diploma Thesis consists of two main parts, and the theoretical part is focused on explanation and clarification of the terms, which are applied in part practical. The terms are following: brand, brand strategy, brand elements, brand name, logo, and brand architecture …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e4914/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec -
Consumer Trends and Lifestyle
Mariami Nemstsveridze -
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
International Brand Positioning in the Cosmetic Industry : Analysis of Finnish and British Markets
Emilia Christa Wilhelmiina Ala-Jääski -
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
Thái Hoàng Yến Nguyễn