Začínající učitel na 1. stupni ZŠ v praxi – Michaela DOMINOVÁ
Michaela DOMINOVÁ
Diplomová práce
Začínající učitel na 1. stupni ZŠ v praxi
The novice teacher of first grade at primary school in practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá situací začínajícího učitele, tedy nástupem učitele do praxe. V teoretické části je vysvětlen pojem učitel, popsána jeho profese, zmíněny jeho role a profesní dráha, včetně vyhoření. Cílem diplomové práce je zjistit, s čím se začínající učitelé nejčastěji potýkají. Proto jsou v teoretické části také zmíněny možné problematické oblasti při vstupu do profese - klima třídy, autorita …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the situation of a beginning teacher, the beginning of a teacher 's practice. The theoretical part explains the concept of teacher, describes his profession, and mentions his role and career, including burnout. The goal of the thesis is to find out what the beginning teachers face the most. That´s why the theoretical part also mentions possible problem areas when entering …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Miluše Vítečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOMINOVÁ, Michaela. Začínající učitel na 1. stupni ZŠ v praxi. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Vstup začínajícího učitele do profese
Jana Rychlíková -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Příčiny opouštění učitelské profese začínajícími učiteli
Aneta Kladivová -
Identifikace problémů začínajících učitelů tělesné výchovy při výkonu jejich profese
Tomáš Kopečný -
Učitelská profese pohledem začínajících učitelů
Tereza Bruknerová -
Diktát a práce s chybou v pojetí učitele experta
Tereza Vlachová -
Mantle of the Expert in ELT: Project at Czech lower-secondary school
Zuzana Kučerová -
Rozvoj pedagogických kompetencí perspektivou VŠ učitelů - expertů
Boušková Boušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva