Comparison of Brand Images of Cola Drinks on the Czech Market among Millennials – Ekaterina Rumiantceva
Ekaterina Rumiantceva
Diplomová práce
Comparison of Brand Images of Cola Drinks on the Czech Market among Millennials
Comparison of Brand Images of Cola Drinks on the Czech Market among Millennials
Anotace:
The paper is aimed to analyze the attitudes of millennials toward cola beverages in the Czech Republic. The main objectives of the master’s thesis are to discover the main patterns in the attitudes toward cola brands, evaluate influential criteria of brand image formation, and understand the reasons for Kofola’s market leadership. To do so, brand image concepts and brand equity models are studied. …víceAbstract:
The paper is aimed to analyze the attitudes of millennials toward cola beverages in the Czech Republic. The main objectives of the master’s thesis are to discover the main patterns in the attitudes toward cola brands, evaluate influential criteria of brand image formation, and understand the reasons for Kofola’s market leadership. To do so, brand image concepts and brand equity models are studied. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Radek Tahal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88453
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Caffeine content in coffee beverages on the campus of the Czech University of Life Sciences Prague
Eliška Jurošková -
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
Aarthi Muthulingam -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská -
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
Zuzana Brůhová -
The "Made in Czech" Country-of-Origin Effect on Czech Brands
Alejandro Rodríguez Pérez -
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová