Ekaterina Rumiantceva

Master's thesis

Comparison of Brand Images of Cola Drinks on the Czech Market among Millennials

Comparison of Brand Images of Cola Drinks on the Czech Market among Millennials
Anotácia:
The paper is aimed to analyze the attitudes of millennials toward cola beverages in the Czech Republic. The main objectives of the master’s thesis are to discover the main patterns in the attitudes toward cola brands, evaluate influential criteria of brand image formation, and understand the reasons for Kofola’s market leadership. To do so, brand image concepts and brand equity models are studied. …viac
Abstract:
The paper is aimed to analyze the attitudes of millennials toward cola beverages in the Czech Republic. The main objectives of the master’s thesis are to discover the main patterns in the attitudes toward cola brands, evaluate influential criteria of brand image formation, and understand the reasons for Kofola’s market leadership. To do so, brand image concepts and brand equity models are studied. …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
  • Vedúci: Václav Stříteský
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88453