Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu – Bc. Petra Tomšovicová
Bc. Petra Tomšovicová
Diplomová práce
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
The Impact of National Tourism Office (NTO) on Competitivness of the Czech Republic as a Tourism Destination
Anotace:
Tématem diplomové práce je Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je zhodnotit vliv, který má tato organizace, tj. organizace Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism, na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu. Pro zhodnocení slouží dílčí cíle, kterými jsou zhodnocení …víceAbstract:
The topic of the master thesis is the impact of the National Tourism Office (NTO) on the competitiveness of the Czech Republic as a tourism destination. The main objective of the thesis is to evaluate the influence of the National Destination Management Organisation, i.e. CzechTourism, on the competitiveness of the Czech Republic as a tourism destination. The sub-objectives of the evaluation are to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/arlrg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Anna Ulrichová, PhD.
- Oponent: Ing. Petr Studnička, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMŠOVICOVÁ, Petra. \textit{Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/8nuo35/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv činnosti České centrály cestovního ruchu-CzechTourism na výkonové a kapacitní ukazatele cestovního ruchu
Myroslava Rusnak -
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism a její působení v zemích Latinské Ameriky
Iveta ŠKRLETOVÁ -
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism a její působení ve Španělsku a Portugalsku
Kristýna BROŽOVÁ -
Analýza marketingových aktivit České centrály cestovního ruchu - CzechTourism
Filip Červený -
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
Tomáš Mazálek -
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism a její působení ve Francii
Andrea ŽERAVÍKOVÁ -
Vliv činnosti České centrály cestovního ruchu-CzechTourism na výkonové a kapacitní ukazatele cestovního ruchu
Myroslava Rusnak -
Analýza marketingových aktivit České centrály cestovního ruchu - CzechTourism
Filip Červený