HR marketing v bankovom sektore – Bc. Viktória Rusnáková
Bc. Viktória Rusnáková
Diplomová práce
HR marketing v bankovom sektore
HR Marketing in Banking Sector
Anotace:
Diplomová práca sa venuje HR marketingu a marketingovej komunikácii v bankovom sektore. Cieľovou skupinou je generácia Z. Teoretické poznatky z tejto oblasti sú aplikované na spoločnosť Československá obchodní banka, a.s. v Českej republike. Táto práca je zameraná na jeden konkrétny program pre študentov, a to Studuj a pracuj. Cieľom je zistiť, či program spĺňa požiadavky generácie Z na zamestnávateľa …víceAbstract:
This thesis deals with HR marketing and marketing communication in banking sector. The target audience is the Generation Z. The theoretical findings are applied on the processes in company Československá obchodní banka, a.s. in Czech republic. In this thesis we are focused on specific program for students “Studuj a pracuj”. The goal is to find out, whether program meets the employer requirements of …víceKlíčová slova
HR marketing marketing personálny HR marketing banka marketing digitálny generácie generácia Z rôznorodosť generačnáKeywords
Employer branding
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6306
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding a HR marketing společnosti CoolPeople
Diana Hovorková -
Employer branding v investiční společnosti
Zdeněk Ščudla -
Employer branding a HR marketing ve společnosti ManpowerGroup
Gabriela Koděrová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Employer Branding: marketingový přístup k HR
Hana Pavlíčková -
Efektivní Employer Branding v kontextu změn HR systému organizace
Gabriela Moidlová -
Cílený employer branding v prostředí FMCG společnosti
Lucie Lázinková -
Employer branding konkrétní společnosti a jeho vliv na studenty a absolventy vysokých škol
Kateřina Křižanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva