Diana Hovorková

Bakalářská práce

Employer branding a HR marketing společnosti CoolPeople

Employer branding and HR marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá employer brandingem a HR marketingem, které mají za cíl budovat úspěšnou značku zaměstnavatele a vytvářet dobrou pověst společnosti na trhu práce. Employer branding patří mezi důležité činnosti firmy a pomáhá jí přilákat a udržet si talento- vané zaměstnance. Cílem práce je vysvětlit význam pojmů týkajících se employer brandingu a HR marketingu, identifikovat vhodné …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with employer branding and HR marketing, which aims to build a successful employer brand and create a good reputation of the company on the labour market. Employer branding is one of the important activities of a company and helps it to attract and retain talented employees. The aim of the thesis is to explain the meaning of concepts related to employer branding and HR marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Michal Mervart, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON