Podnikatelský záměr na založení společnosti a jeho vyhodnocení – Bc. Zuzana Gašparová
Bc. Zuzana Gašparová
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr na založení společnosti a jeho vyhodnocení
Business plan for the establishing of a small company and its evaluation
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru na založení klinické laboratoře a jeho vyhodnocení. Především se v prácí zaměřim na popsání základních informací, které jsou potřebné k sestavení podnikatelského plánu. Dále stanovím, co by v plánu mělo být zahrnuto a pro koho je podnikatelský záměr určen. Současně se budu zaměřovat i na nástroje a analýzy, které slouží pro vyhodnocení podniku …víceAbstract:
The object of my "Bachelor Thesis" is the creation of a Business Plan for a clinical laboratory. The plan covers its establishment and its operations. In particular, the Thesis focuses on covering all the basic aspects that ate needed to create a wothwhile Business Plan. Consideration will be given to what is included in the Plan and, for whom, the Plan is intended. At the same time, I will also incorporate …víceKlíčová slova
podnikatelský plán podnikatelský záměr klinická laboratoř marketingová analýza finanční plán Investice metody vyhodnocování ukazovatelé likvidity rentabilita aktiv rentabilita investic business plan business plan marketing analysis financial plan investments current ratio return on equity return on investment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s27y1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Jana Kotěšovcová
- Oponent: Ing. Stanislava Čížková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Business plán minipivovaru
Tomáš Vacek -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Inha Martynenka -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová