Petra KACIANOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing základní umělecké školy

The Marketing of School of Art
Abstract:
Závěrečná bakalářská práce se zabývá způsoby komunikace s veřejností a propagace činnosti základních uměleckých škol.V první části vysvětluje a popisuje marketingový mix. Podrobněji se zabývá popisem komunikačního mixu a propagačními prostředky včetně aplikace teoretických poznatků do školského prostředí.Druhá část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké způsoby komunikace …more
Abstract:
The dissertation is dealing with techniques of communication between School of Arts and public and its promotion. In the first part there is explanation and description of marketing mix. In more detail it describes communication mix and resources of promotion with the inclusion of application these theoretical observations into school environment. The second part contains the results of research that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2008
  • Supervisor: Mgr. Knotek Milan
  • Reader: PhDr. Jiří Škoda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta
http://arl.ujep.cz/