Petra KACIANOVÁ

Bakalářská práce

Marketing základní umělecké školy

The Marketing of School of Art
Anotace:
Závěrečná bakalářská práce se zabývá způsoby komunikace s veřejností a propagace činnosti základních uměleckých škol.V první části vysvětluje a popisuje marketingový mix. Podrobněji se zabývá popisem komunikačního mixu a propagačními prostředky včetně aplikace teoretických poznatků do školského prostředí.Druhá část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké způsoby komunikace …více
Abstract:
The dissertation is dealing with techniques of communication between School of Arts and public and its promotion. In the first part there is explanation and description of marketing mix. In more detail it describes communication mix and resources of promotion with the inclusion of application these theoretical observations into school environment. The second part contains the results of research that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Knotek Milan
  • Oponent: PhDr. Jiří Škoda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta
http://arl.ujep.cz/

Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program:
Specializace v pedagogice