Diagnostika úrovně funkční gramotnosti na II. stupni základní školy – Bc. Dominika KURÁKOVÁ
Bc. Dominika KURÁKOVÁ
Diplomová práce
Diagnostika úrovně funkční gramotnosti na II. stupni základní školy
Diagnostics of functional literacy level at II. stage of basic school
Anotace:
Diplomová práce s názvem Diagnostika úrovně funkční gramotnosti na 2. stupni základní školy je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je rozčleněna do pěti kapitol. První kapitola se zabývá pojmem gramotnost a jeho vymezením. Druhá kapitola popisuje funkční gramotnost. Třetí kapitola se zabývá čtenářskou gramotností. Čtvrtá kapitola popisuje současný stav čtenářské gramotnosti v České republice a …víceAbstract:
The Final thesis titled Diagnostics of functional literacy level at II. stage of basic school is divided into two parts. Theoretical part contains 5 chapters. The first chapter defines theoretical basis of literacy. The second chapter describes funtional literacy. The third chapter describes reader´s literacy. The fourth chapter is about level of reader´s literacy in Czech republic and the last chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KURÁKOVÁ, Dominika. Diagnostika úrovně funkční gramotnosti na II. stupni základní školy. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň ZŠ - Učitelství občanské výchovy pro 2. stupeň ZŠ (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Veronika Šemberová -
Návrh a realizace vzdělávacích lekcí se zaměřením na rozvoj dokumentové gramotnosti: Implementace dokumentové gramotnosti do vzdělávacích aktivit Městské knihovny Polička
Klára Kašparová -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ