Měření spokojenosti zákazníků v ambulancích nemocnice – Veronika Miková
Veronika Miková
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků v ambulancích nemocnice
Customer Satisfaction Measurement in Hospital Clinics
Anotace:
Předmětem diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků v ambulancích Vítkovické nemocnice a.s. Cílem práce je návrh konkrétních kroků vedoucích ke zvýšení spokojenosti pacientů celkově i dle jednotlivých ambulancí, kterými jsou ambulance chirurgická, dětská, neurologická, urologická a kardiologická.Abstract:
The object of this work is customer satisfaction in measurement in clinics of Vítkovická hospital, PLC. Aim of this work is to propose concrete steps to increase patient satisfaction overall and by individual ambulance, ambulance which are surgical, pediatric, neurological, urological and cardiac.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102336
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Zdeňka Kaločová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodního řetězce s oděvy
Adéla Novická -
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní sítě lékáren
Petr Labor -
Měření spokojenosti zákazníků na trhu domovních komunikačních a přístupových systémů
Aneta Paroulková -
Měření spokojenosti zákazníků se službami veterinární ambulance
Markéta Břízová -
Analýza spokojenosti pacientů se službami vybrané ortopedické ambulance
Tereza Hoferková -
Cloudová řešení pro služby IoT a E-health
Lukáš Krupka -
Marketingová strategie projektů E-Health
Kateřina WOHLMUTOVÁ -
E-health cloud specificities: How to deploy infrastructure for e-health cloud applications
Evgeniya Sokolova