Cíle a dramatické hry v mateřské škole – Markéta HOLINKOVÁ
Markéta HOLINKOVÁ
Bakalářská práce
Cíle a dramatické hry v mateřské škole
Aims and dramatic games in kindergartens
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje dramatickým hrám v mateřské škole a cílům předškolního vzdělávání. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá tématem dramatické hry, dále se věnuje cílům předškolního vzdělávání a také dramatické hře v mateřské škole. Teoretické poznatky k těmto tématům vychází z informací získaných z odborné literatury. Praktická část zahrnuje …víceAbstract:
The aim of this bachelor work is the focus on dramatic plays in preschool and the objectives of pre-school education. The bachelor work is divided into theoretical part and practical part. Theoretical part is focusing on the topic of dramatic game, next it focuses on the objectives of pre-school education and it also deals with the dramatic games in the pre-school. Theoretical part is mostly constructed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLINKOVÁ, Markéta. Cíle a dramatické hry v mateřské škole. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Přístup učitelek k realizaci cílů předškolního vzdělávání prostřednictvím výtvarných činností.
Lucie Teichmanová -
Domácí vzdělávání jako forma plnění předškolního vzdělávání
Denisa MESSINGOVÁ -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Legislativní proměny předškolního vzdělávání po listopadové revoluci roku 1989
Karolína Zichová -
Dramatická a interakční hra jako prostředek rozvoje prosociálního chování dítěte předškolního věku
Alžběta ZVĚŘINOVÁ -
Výtvarná tvorba a dramatická hra s pohádkou v MŠ
Markéta ŠVEHLOVÁ -
Dramatická hra s dětmi předškolního věku
Jitka Bartoníková Bednaříková -
Dramatická hra jako metoda předškolního vzdělávání
Jarmila DOBŘICHOVSKÁ