Bc. Markéta HEINCOVÁ

Diplomová práce

Spokojenost klientů s komunikací na úřadu práce.

Client satisfaction with communication in office work.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spokojeností klientů s komunikací na úřadu práce. Tato práce je rozdělená do dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmu komunikace, k čemu komunikace slouží, jaké jsou její funkce a jak by měla správná komunikace vypadat. To vše v návaznosti na práci poradců pro zprostředkování zaměstnání na Úřadu práce České republiky, kteří denně jednají a komunikují s nezaměstnanými …více
Abstract:
The purpose of the dissertation work was to examine client sattisfaction with communication at the Labour office. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on defining communication, use of communication, the main functions of communication and how effective communicaiton should look like. These are considered in relation to the day-to-day work carried …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEINCOVÁ, Markéta. Spokojenost klientů s komunikací na úřadu práce.. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta