Marketingové strategie ve firmě Camping Tex CZ s.r.o., Lomnice nad Popelkou – Kateřina BAMBASOVÁ
Kateřina BAMBASOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové strategie ve firmě Camping Tex CZ s.r.o., Lomnice nad Popelkou
Marketing Strategies in the Company Camping Tex CZ s. r. o., Lomnice nad Popelkou
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám marketingovými strategiemi v malé firmě Camping Tex CZ s. r. o. v Lomnici nad Popelkou, která působí v oblasti textilního průmyslu. Věnuje se především výrobě stanů, verand a doplňků pro kempování a provozuje prodejnu s vybavením pro camping, caravaning a volný čas. Po stručném představení firmy se v další části práce věnuji rozboru marketingových faktorů, především …víceAbstract:
In my bachelor work I put mind to the marketing strategies of a small firm Camping Tex CZ s. r. o. in Lomnice nad Popelkou, which carries business in the textil industry (above all in production of tents, porches and equipment for camping) and it also runs a shop with equipment for camping, caravaning and free time activities. After informing about the firm I pursue to an analysis of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/1868
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: prof. Ing. Werner Rudolf
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAMBASOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingové strategie ve firmě Camping Tex CZ s.r.o., Lomnice nad Popelkou}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/8pnf6w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Marketing a reklama teplárny
Alena Kanisová -
Would Ronald Coase love Bitcoin? How Blockchain Lowers Transaction Costs and Changes the Coasian Firm
Amira Kaid -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Vyučovací metody v předmětu Fiktivní firma
Jitka Nožičková