Corporate identity a image Česka jako turistické destinace – Bc. Žaneta Kubíčková
Bc. Žaneta Kubíčková
Diplomová práce
Corporate identity a image Česka jako turistické destinace
Corporate Identity and Image of the Czech Republic as a Tourist Destination
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu budování destinační značky České re-publiky, tvorbou jednotného vizuálního stylu a jeho vlivem na image České republiky jako turistické destinace. Cílem diplomové práce je zobrazit povědomí a konotace zahraničních i domácích turistů o České republice a jejím vizuálním stylu. Teoretická část práce vyme-zuje teoreticko-metodologický rámec, nezbytný pro …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the process of building of a destination brand of the Czech Re-public, the creation of a unified visual style and its impact on the image of the Czech Re-public as a tourist destination. The aim of the thesis is to show awareness and connotations of the Czech Republic brand and its visual style within domestic and foreign tourists. The theoretical part defines terminology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubíčková, Žaneta. Corporate identity a image Česka jako turistické destinace. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.
Jiří Fligr -
Rebranding v organizaci.
Jakub David -
Značka destinace jako součást destinační image
Jitka BOROVIČKOVÁ -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková