Corporate identity a image Česka jako turistické destinace – Bc. Žaneta Kubíčková
Bc. Žaneta Kubíčková
Master's thesis
Corporate identity a image Česka jako turistické destinace
Corporate Identity and Image of the Czech Republic as a Tourist Destination
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu budování destinační značky České re-publiky, tvorbou jednotného vizuálního stylu a jeho vlivem na image České republiky jako turistické destinace. Cílem diplomové práce je zobrazit povědomí a konotace zahraničních i domácích turistů o České republice a jejím vizuálním stylu. Teoretická část práce vyme-zuje teoreticko-metodologický rámec, nezbytný pro …moreAbstract:
Diploma thesis deals with the process of building of a destination brand of the Czech Re-public, the creation of a unified visual style and its impact on the image of the Czech Re-public as a tourist destination. The aim of the thesis is to show awareness and connotations of the Czech Republic brand and its visual style within domestic and foreign tourists. The theoretical part defines terminology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Accessible from:: 18. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÍČKOVÁ, Žaneta. \textit{Corporate identity a image Česka jako turistické destinace}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/8pphn0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kubíčková, Žaneta. Corporate identity a image Česka jako turistické destinace. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.
Jiří Fligr -
Rebranding v organizaci.
Jakub David -
Značka destinace jako součást destinační image
Jitka BOROVIČKOVÁ -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo jako symbol současné západní civilizace
Tomáš Máčal -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Diskrétní regulátory na bázi Siemens LOGO!
Martin Cieslar