Syndrom vyhoření učitelek v mateřských školách v závislosti na sociálním klimatu pedagogického sboru – Bc. Daniel Procházka
Bc. Daniel Procházka
Diplomová práce
Syndrom vyhoření učitelek v mateřských školách v závislosti na sociálním klimatu pedagogického sboru
Burnout syndrome at teachers in kindergartens depending on the social climate of the teaching staff
Anotace:
Tématem magisterské diplomové práce je syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol. Výskyt syndromu vyhoření je vztažen k sociálnímu klimatu pedagogického sboru. První rovinou je výskyt syndromu vyhoření u učitelek mateřských škol v souvislosti s délkou pedagogické praxe. Druhou rovinou je výskyt syndromu vyhoření u učitelek mateřských škol v závislosti na sociálním klimatu školy. Teoretická část popisuje …víceAbstract:
The topic of the master's thesis is burnout syndrome in kindergarten teachers. The occurrence of burnout syndrome is related to the social climate of the teaching staff. The first level is the occurrence of burnout syndrome in kindergarten teachers in connection with the length of teaching practice. The second level is the occurrence of burnout syndrome in kindergarten teachers, depending on the social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q9cq1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKA, Daniel. \textit{Syndrom vyhoření učitelek v mateřských školách v závislosti na sociálním klimatu pedagogického sboru}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/8ptgzc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ