Syndrom vyhoření učitelek v mateřských školách v závislosti na sociálním klimatu pedagogického sboru – Bc. Daniel Procházka
Bc. Daniel Procházka
Master's thesis
Syndrom vyhoření učitelek v mateřských školách v závislosti na sociálním klimatu pedagogického sboru
Burnout syndrome at teachers in kindergartens depending on the social climate of the teaching staff
Abstract:
Tématem magisterské diplomové práce je syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol. Výskyt syndromu vyhoření je vztažen k sociálnímu klimatu pedagogického sboru. První rovinou je výskyt syndromu vyhoření u učitelek mateřských škol v souvislosti s délkou pedagogické praxe. Druhou rovinou je výskyt syndromu vyhoření u učitelek mateřských škol v závislosti na sociálním klimatu školy. Teoretická část popisuje …moreAbstract:
The topic of the master's thesis is burnout syndrome in kindergarten teachers. The occurrence of burnout syndrome is related to the social climate of the teaching staff. The first level is the occurrence of burnout syndrome in kindergarten teachers in connection with the length of teaching practice. The second level is the occurrence of burnout syndrome in kindergarten teachers, depending on the social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/q9cq1/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROCHÁZKA, Daniel. \textit{Syndrom vyhoření učitelek v mateřských školách v závislosti na sociálním klimatu pedagogického sboru}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/8ptgzc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Pedagogy / Pedagogy
Theses on a related topic
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ