Výběr vhodného trhu pro expanzi vybrané společnosti – Martin Škopek
Martin Škopek
Bakalářská práce
Výběr vhodného trhu pro expanzi vybrané společnosti
Finding a suitable market for expansion of a given company
Anotace:
Tato práce se zabývá vybranou společností v oboru prodeje sportovního zboží. Jejím cílem najít další zahraniční trh pro expanzi dané firmy. Z provedených analýz je doporučeno vstoupit na trh Rumunska.Abstract:
This thesis deals with a selected company that specializes in retail of sporting goods. The aim is to find another foreign market for further expansion of the given company. From the analysis it is recommended to expand to Romania.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82860
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Vít Hinčica
- Oponent: Ilya Bolotov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82860
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Small Business and International Entrepreneurship
Anastasiia Radchenko -
Obchodní strategie podniku
Natálie KOPÁČIKOVÁ -
Obchodní strategie firmy vstupující na zahraniční trhy
Jakub ČEPELÁK -
Železářství Soukup - obchodní strategie pro 21. století
Martin Karas -
Formulace vhodné obchodní strategie vybrané společnosti působící na zahraničních trzích
Veronika Lopatová -
Obchodní strategie na zahraničním trhu s využitím franchisingu
Jiřina Ličková -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Žaneta Bartušková