Tomáš Studnička
Bachelor's thesis
Marketing ICT firem
Marketing of ICT companies
Anotácia:
Tato práce se zabývá českým ICT trhem, který je velmi pestrý. Předně je třeba si uvědomit, že pod pojem ICT firmy spadají společnosti, poskytující hardware, udržující a spravující sítě a databáze, až po firmy tvořící software od jednodušších programů až po sofistikované programy. V práci je popsáno deset nejúspěšnějších firem, podle ankety Top 100 ICT společností v České republice 2008, kterou každoročně …viacAbstract:
This work focuses on the Czech ICT market which is very varied. First of all, it should be mentioned that under the conception of ICT companies we understand companies providing hardware, maintaining and managing networks and databases,and also companies forming simpler or sophisticared software programs. The work describes the ten most successful companies, according to the polls Top 100 ICT companies …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8973
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2009
- Vedúci: Bohumír Štědroň
- Oponent: Jaroslav Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8973
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Lenka Viltová -
Internet a Intranet - jejich klady, zápory a využitelnost u Policie ČR
Lucie Semrádová -
Internetové portály o vážné hudbě
Lucie HOUŠKOVÁ -
Analýza vzdělávacích portálů pro oblast ICT profesí
Jan Vrbka -
Výběrové řízení na ICT a smluvní zajištění ICT služeb ve veřejném sektoru
Aneta Terčová