Digitální marketingová strategie projektu Crypto Hunters – Marek Holovský
Marek Holovský
Bakalářská práce
Digitální marketingová strategie projektu Crypto Hunters
Digital marketing strategy of the Crypto Hunters project
Anotace:
Odvětví kryptoměn se v mnohém vyznačuje výraznými specifiky, zasahujícími do všech oblastí podnikání. Marketing je jednou z těchto oblastí a vzhledem k poměrně čerstvé existenci celého krypto-odvětví není v tomto kontextu zatím příliš prozkoumán. Cílem této práce je analýza marketingového mixu a strategie projektu Crypto Hunters a zároveň navržení specifických doporučení k jeho stávajícím marketingovým …víceAbstract:
In many ways, the cryptocurrency industry is characterised by considerable specifics that affect all areas of business. Marketing is one of these areas, and due to the relatively recent existence of the entire crypto industry, it has not yet been sufficiently explored in this context. The aim of this paper is to analyse a marketing mix and strategy for the Crypto Hunters project, as well as suggest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90046
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90046
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace technické analýzy pro obchodování s kryptoměnami
Nikol Klapetková -
Strategie pro obchodování s měnami
Jan Krpálek -
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč