Jan Prošek

Diplomová práce

Strategie v budování osobního brandu

Strategy in personal branding
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku osobního brandingu z pohledu freelancera. Jejím cílem je představit nejmodernější nástroje a postupy pro budování osobního brandu, analyzovat současný stav osobního brandu autora této práce a vytvořit doporučení pro budoucí vývoj. Představeny jsou klasické marketingové nástroje jako je SWOT analýza, mise, vize a analýza pěti sil. Teorie je však strukturována dle doporučeného …více
Abstract:
Thesis is focused on personal branding methodology in connection with freelancing. Main goal is to introduce modern tools and ways of personal branding, to analyze actual situation and to create recommendations for future development of this brand. It includes classical marketing tools such as SWOT, mission, vision and Porters five forces analysis. Theory is structured according to the recommended …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2018
  • Vedoucí: Blanka Habrmanová
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71916

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management