Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o. – Michael Čermák
Michael Čermák
Bakalářská práce
Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o.
Customer segmentation of Nej.cz s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá strategie segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o. v rozdělení na teoretickou část, analytickou část a návrhovou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu, strategický marketing, trh, proces segmentace zákazníků včetně podmínek, kritérií a přístupů k segmentaci, targeting, positioning a nákupní chování. Analytická část této práce představuje společnost Nej …víceAbstract:
The bachelor´s thesis examines the customer segmentation strategy of Nej.cz s.r.o. divided into theoretical part, analytical part and design part. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, strategic marketing, market, customer segmentation process including conditions, criteria and approaches to segmentation, targeting, positioning and buying behaviour. The analytical part of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová