Michael Čermák

Bakalářská práce

Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o.

Customer segmentation of Nej.cz s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá strategie segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o. v rozdělení na teoretickou část, analytickou část a návrhovou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu, strategický marketing, trh, proces segmentace zákazníků včetně podmínek, kritérií a přístupů k segmentaci, targeting, positioning a nákupní chování. Analytická část této práce představuje společnost Nej …více
Abstract:
The bachelor´s thesis examines the customer segmentation strategy of Nej.cz s.r.o. divided into theoretical part, analytical part and design part. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, strategic marketing, market, customer segmentation process including conditions, criteria and approaches to segmentation, targeting, positioning and buying behaviour. The analytical part of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management