Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball – Jakub Machalický
Jakub Machalický
Master's thesis
Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball
Inbound marketing strategy for the mobile application Socialball
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je vytvořit návrh inbound marketingové strategie na základě analýzy trhu s mobilními aplikacemi. V práci jsou analyzovány mobilní aplikace TikTok, SHAREit, Onefootball a SmartNews. Všechny aplikace jsou analyzovány s důrazem na jejich webové stránky, SEO a aktivitu na sociálních sítích. Navrhovaná marketingová strategie je připravená pro mobilní aplikaci Socialball, která …viacAbstract:
The aim of this thesis is to make an inbound marketing strategy based on the analysis of the mobile application market. The thesis analyzes mobile applications TikTok, SHAREit, Onefootball and SmartNews. All applications are analyzed with focus on their website, SEO and activities on social networks. The designing marketing strategy is made for the Socialball mobile app, which offers a new way to share …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78486
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2020
- Vedúci: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78486
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Inbound marketing v kontextu tradičních nástrojů internetového marketingu
Ondřej Novotný -
Inbound marketingová strategie společnosti
Martin Sova -
Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Simona Horáčková -
Inbound marketing
Jan Hesoun -
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben