Online marketingová stratégia vybranej firmy – Nikola Novosadová
Nikola Novosadová
Bachelor's thesis
Online marketingová stratégia vybranej firmy
Online marketingová strategie vybrané firmy
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou strategií na příkladu portálu VímVíc.cz. Cílem práce je zhodnocení online marketingových aktivit a online marketingové strategie firmy s následným návrhem konkrétních doporučení pro zvýšení její efektivity. První kapitola práce se zaměřuje na definování samotného online marketingu a jeho významu. Přichází také s detailním popisem jednotlivých online marketingových …moreAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to online marketing strategy in selected Czech company VímVíc.cz. The aim of thesis is to evaluate online marketing activities and online marketing strategy of the company and consequently deliver specific recommendations for increasing its effectiveness. The first chapter is focused on defining online marketing itself and its importance. It also describes particular …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá online marketingovou stratégiou na príklade portálu VímVíc.cz. Cieľom práce je zhodnotenie online marketingových aktivít a online marketingovej stratégie firmy s následným návrhom konkrétnych odporúčaní pre zvýšenie jej efektivity. Prvá kapitola práce sa zameriava na definovanie samotného online marketingu a jeho významu. Prichádza tiež s detailným popisom jednotlivých online …moreKeywords
online marketing online marketingová strategie See-Think-Do-Care 10 C RACE SEO PPC sociální sítě obsahový marketing e-mail marketing
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 8. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76042
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2019
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76042
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie pro značku Ecoria
Eliška Straková