Online marketingová stratégia vybranej firmy – Nikola Novosadová
Nikola Novosadová
Bachelor's thesis
Online marketingová stratégia vybranej firmy
Online marketingová strategie vybrané firmy
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou strategií na příkladu portálu VímVíc.cz. Cílem práce je zhodnocení online marketingových aktivit a online marketingové strategie firmy s následným návrhem konkrétních doporučení pro zvýšení její efektivity. První kapitola práce se zaměřuje na definování samotného online marketingu a jeho významu. Přichází také s detailním popisem jednotlivých online marketingových …viacAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to online marketing strategy in selected Czech company VímVíc.cz. The aim of thesis is to evaluate online marketing activities and online marketing strategy of the company and consequently deliver specific recommendations for increasing its effectiveness. The first chapter is focused on defining online marketing itself and its importance. It also describes particular …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá online marketingovou stratégiou na príklade portálu VímVíc.cz. Cieľom práce je zhodnotenie online marketingových aktivít a online marketingovej stratégie firmy s následným návrhom konkrétnych odporúčaní pre zvýšenie jej efektivity. Prvá kapitola práce sa zameriava na definovanie samotného online marketingu a jeho významu. Prichádza tiež s detailným popisom jednotlivých online …viacKľúčové slová
online marketing online marketingová strategie See-Think-Do-Care 10 C RACE SEO PPC sociální sítě obsahový marketing e-mail marketing
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76042
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76042
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová