Sociální média a jejich využití v cestovním ruchu – Julija Stefjuk
Julija Stefjuk
Master's thesis
Sociální média a jejich využití v cestovním ruchu
Social media and its influence on tourism
Abstract:
Diplomová práce s názvem Sociální média a jejich využití v cestovním ruchu se zaměřuje na praktické využití teorie marketingu sociálních médií a její aplikace na situaci cestovní kanceláře Blue Style. Cílem práce bylo shrnout teoretické poznatky důležité pro pochopení marketingového využití sociálních médií a influencer marketingu, dále realizovat výzkum zaměřený na kupní chování zákazníků cestovní …moreAbstract:
This diploma thesis, titled Social media and its influence on tourism, focuses on the practical use of the theory of social media marketing and its application in the situation of the travel agency Blue Style. The aim of this thesis is to summarize theoretical knowledge important for understanding the marketing use of social media and influencer marketing, to carry out research focused on consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79618
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Martin Vaško
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79618
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Vymezení marketingové strategie pet influencerů
Tereza PROVINSKÁ -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Influencer Marketing: Etické aspekty, vliv na současnou společnost, strategie využití a dlouhodobé dopady
Gordana Bilecová -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Influencer Marketing
Sára Doanová -
Využití influencer marketingu vybrané společnosti
Michal Bartl