Rozdíl mezi analogovou a digitální ploškovou animací – Petr Mischinger
Petr Mischinger
Bakalářská práce
Rozdíl mezi analogovou a digitální ploškovou animací
Difference between analogue and digital cutout animation
Anotace:
V současné kinematografii se už téměř nesetkáme s analogovou ploškovou animací, neboť byla zlikvidována během všeobecné digitalizace. Cílem tohoto textu je prokázat, že použitá technika (analogová či digitální) má vliv na působení výsledných pohyblivých obrazů, pročež je namístě možnost analogové tvorby zachovat. Kromě odborné literatury mi bude oporou materiál pořízený při rozhovorech se zkušenými …víceAbstract:
In contemporary cinematography, we rarely encounter analog cutout animation, as it was destroyed during general digitization. The aim of this text is to prove that the used technique (analog or digital) has an effect on the impression of the resulting motion pictures, so it is appropriate to maintain the possibility of analog creation. In addition to professional literature, I will draw from the material …víceKlíčová slova
plošková animaceKlíčová slova
filmová animaceKlíčová slova
animační technologieKlíčová slova
digitalizaceKlíčová slova
analogová technologieKlíčová slova
digitální technologie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14496
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
- Vedoucí: Eliška DĚCKÁ
- Oponent: Libor PIXA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 10. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Technologie tvorby digitální a klasické fotografie
Tomáš Hřídel -
Vývoj nového produktu pomocí technologie 3D scanneru
Zuzana Bahulová -
Animační technologie 3D ve 2D
Petra PLÁTENÍKOVÁ -
Poloplastická loutka a ostatní animační technologie
Kateřina Kačerovská -
Nové technologie loutkové animace a jejich potenciál v animovaném filmu
Vendula Žaludová -
Technologie Flash a možnosti jejího využití pro firemní webové prezentace
Jan Čermák -
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová